نحوه خرید بیت کوین Fundamentals Explained

Wiki Article

حداقل مقدار خرید بیت کوین چقدر است؟ شما می‌توانید حتی با ۱۰۰ هزار تومان هم بیت کوین بخرید. البته برخی از صرافی‌ها ممکن است مبلغی را به‌عنوان حداقل تعریف کنند؛ اما روی کاغذ با هر مبلغی که پاسخگوی کارمزدهای شبکه بیت کوین و صرافی باشد، می‌توان بیت کوین خرید.

برای انجام ترید در بایننس، باید حساب خود را با یک ارز دیجیتال مثل بیت کوین یا تتر شارژ کنید.

در اغلب صرافی‌های ایرانی باید تصویر مدارک شناسایی خود (مثل کارت ملی و کارت بانکی) را برای صرافی بفرستید تا حساب شما را تأیید کند.

کیف پول بیت کوین را می‌توانید مانند حساب بانکی خود در نظر بگیرید که از آن می‌توان برای دریافت، ذخیره و ارسال بیت کوین استفاده کرد.

استفاده از بایننس شاید در ابتدا کمی مشکل به نظر برسد؛ اما پس از انجام چند معامله آرام‌آرام به آن تسلط پیدا می‌کنید.

بله، صرافی‌ها برای هر حساب کاربری یک کیف پول هم اختصاص می‌دهند اما توصیه‌ی اکید می‌شود که دارایی‌های خود را به هیچ عنوان در صرافی نگه‌داری نکنید.

باید خرید خود را در تراست ولت انجام دهید که البته باید قبل از خرید اتریوم و… را به کیف انتقال دهید

بعضی دیگر از کیف پول‌ها هم تحت‌وب‌ هستند و با مرورگرهای اینترنتی (مانند کروم) می‌توان به آنها متصل شد. از طرف دیگر، کیف پول‌های سخت‌افزاری که امنیت بیشتری دارند، به‌شکل فیزیکی موجود هستند و باید خریداری شوند.

وام‌دهی بایننس: شما می‌توانید دارایی‌های خود را در اختیار بایننس قرار بدهید و سود سالانه ثابت دریافت کنید.

قیمت ارزهای دیجیتال به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. باید قیمت مورد آموزش خرید ارز دیجیتال نظر خود را برای صرافی مشخص کنید.

انتقال اتریوم به اثبات سهام تا ۳ ماه دیگر تکمیل می‌شود؛ شمارش معکوس برای پایان...

در مورد کلاهبرداری‌های احتمالی در این فضا، نهادهای حافظ امنیت مثل نیروی انتظامی و پلیس فتا در قبال کلاهبرداری‌های این حوزه به‌عنوان یک فناوری مسئولیت و اختیاراتی دارند.

به عنوان مثال در صرافی نوبیتکس همان‌طور که مشاهده می‌کنید مراحل یکی یکی برای شما مشخص شده است. تلفن همراه، کارت شناسایی، اطلاعات بانکی، آدرس و تلفن و تایید هویت.

اگرچه همچنان کاربران ایرانی زیادی از بایننس استفاده می‌کنند، خود صرافی‌ بایننس بارها در اطلاعیه‌های رسمی نشان داده است که خیلی تمایلی به میزبانی از ساکنان کشورهای تحت‌تحریم ندارد.

Report this wiki page